اصطلاحات جالب و خواندنی پشت کامیونی
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

بعضی از راننده کامیون ها جمله های جالبی مینویسن پشت ماشیناشون ! حالا یا جنبه طنز داره یا جمله های فلسفیه یا عاشقانه است یا . . .
تو این پست یه سری جملات پشت کامیونی برای شما آماده کردم که خیلی قشنگه ! حتما بخونید !

 

 

 

 

 

 

زندگی بر خلاف آرزوهایم گذشت . . .

 

 

 

 

 

 

در قمار زندگی عاقبت ما باختیم  ، بس که تکخال محبت بر زمین انداختیم

 

 

 

 

 

 

گر پادشاه عالمی ، بازهم گدای مادری

 

 

 

 

 

 

تند رفتن که نشد مردی / عشق است که برگردی

 

 

 

 

 

 

داداش جان به خاطر اشک مادر یواش !

 

 

 

 

 

 

مبر ز موی سفیدم گمان به عمر دراز / جوان به حادثه ای زود پیر میشود گاهی

 

 

 

 

 

 

همه از من میترسن ، من از نیسان آبی !

 

 

 

 

 

 

علم بهتر است یا ثروت ؟
هیچکدام فقط ذره ای معرفت !

 

 

 

 

 

 

به گنده تر و خرتر از خودت احترام بگذار !

 

 

 

 

 

 

من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم .

 

 

 

 

 

 

به مد پوشان بگویید آخرین مد کفن است !

 

 

 

 

 

 

من نمی گویم مرا ای چرخ سرگردان مکن / هرچه می خواهی بکن محتاج نامردان مکن !

 

 

 

 

 

 

شد شد ، نشد نشد !

 

 

 

 

 

 

بمیرد آنکه غربت را بنا کرد  / مرا از تو ، ترا از من جدا کرد

 

 

 

 

 

 

از عشق تو لیلی ، رفتم زیر تریلی !

 

 

 

 

 

 

دنبالم نیا آواره میشی !

 

 

 

 

 

 

به حرمت اشک مادر توبه کردم

 

 

 

 

 

 

رفاقت قصه تلخی است که از یادش گریزانم

 

 

 

 

 

 

سر پایینی پرنده ، سر بالایی شرمنده

 

 

 

 

 

 

بخاطر دلم ولم !

 

 

 

 

 

 

ای آسمون کبود ، واسه همه بود واسه ما نبود ؟

 

 

 

 

 

 

دنیا همه هیچ و زندگانی همه هیچ  ، ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ

 

 

 

 

 

 

به درویشی قناعت کن که سلطانی خطر دارد

 

 

 

 

 

 

بوق نزن شاگردم خوابه !

 

 

 

 

 

 

آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش !

 

 

 

 

 

 

اگر از عشقت نکنم گریه و زاری  /  به جهنم که مرا دوست نداری !

 

 

 

 

 

 

ای روزگار / با ما شدی ناسازگار !

 

 

 

 

 

 

به مادرت رحم کن کوچولو !

 

 

 

 

 

 

تا جام اجل نکردم نوش / هرگز نکنم تو را فراموش !

 

 

 

 

 

 

جون من داداش یه خورده یواش !

 

 

 

 

 

 

در طواف شمع میگفت این سخن پروانه ای / سر پیچ سبقت نگیر جانا مگر دیوانه ای !

 

 

 

 

 

 

رقیق بی کلک مادر !

 

 

 

 

 

 

بی تو هرگز ، با تو عمراً !

 

 

 

 

 

 

گلگیرم ولی گل نمیگیرم !

 

 

 

 

 

 

نوکرتم ننه !

 

 

 

 

 

 

یه بار پریدی موتوری دو بارپریدی موتوری آخر می افتی موتوری !

 

 

 

 

 

 

معرفت در گرانیست به هر کس ندهندش
پرطاووس قشنگ است به کرکس ندهندش

 

 

 

 

 

 

همیشه محکوم اما بی گناه !

 

 

 

 

 

 

اگر میخندم از اجبار عکاس است !

 

 

 

 

 

 

به جهنم دوستم نداری ! بنازم به وفای سگ . . .

 

 

 

 

 

 

تو مرجانی ، تو در جانی ، اگر قلبم صدف باشد میان آن تو پنهانی

 

 

 

 

 

 

شتاب مکن ، مقصد خاک است . . .

 

 

 

 

 

 

کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت . . .

 

 

 

 

 

 

کاش میشد سرنوشت را از سر نوشت




:: موضوعات مرتبط: جملات پشت کامیون , ,
:: برچسب‌ها: اصطلاحات جالب و خواندنی پشت کامیونی ,
:: بازدید از این مطلب : 2901
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی